Tvorba mikrostránek

Mikrostránky a podpůrný web jsou silnou zbraní SEO optimalizace a Internetového marketingu. Máte-li například ve svém portfoliu nevyužité domény, je mikrostránka nebo podpůrný web správnou volbou k jejich využití.

Mikroweb a podpůrné stránky mají výbornou efektivitu v poměru cena / výkon. Hlavní web získá pravidelný přísun návštěvníků a také kvalitní zpětné odkazy.

MIKROSTRÁNKY

Mikrostránky, zvané také microsites nebo mikroweb jsou webové stránky malého rozsahu, které si kladou za cíl propagovat určitý produkt či službu a přivádět zákazníky na hlavní webové stránky firmy. Mikrostránky se zaměřují na úzký okruh produktů či služeb, často se zaměřují jen na jedno klíčové slovo a tím se snadněji optimalizují.

OBSAHOVÉ ZAMĚŘENÍ MIKROSTRÁNEK

  • Produkt
  • Podpora značky
  • Mikrostránky mohou být řešeny například i jako fórum, kde poskytnete užitečné informace a rady z Vašeho oboru


PODPŮRNÉ STRÁNKY

Slouží k posílení hlavního prezentačního webu na klíčová slova. Podpůrné stránky jsou většinou řešeny tak, že obsahují pro vyhledávače a pro návštěvníky zajímavý textový obsah, jedná se např. o zajímavé informace o produktu či službě (technické údaje, princip funkce, návod apod.). Z obsahu (přes klíčová slova) se pak odkazuje na hlavní webové stránky – cílem je tedy získávání kvalitních zpětných odkazů.


OBSAHOVÉ ZAMĚŘENÍ PODPŮRNÝCH STRÁNEK

  • Zajímavé informace o produktu či službě
  • Technické údaje o produktu (např. princip funkce)
  • Rady, návody

VÝHODY MIKROSTRÁNEK A PODPŮRNÉHO WEBU

  • Nízké finanční náklady
  • Malý rozsah
  • Jednoduchá navigace
  • Lze je lépe optimalizovat na klíčová slova
  • Originální řešení na míru