Správa PPC kampaní

PPC (Pay per click) je reklama na Internetu, u níž platíte za proklik, tedy za reálně přivedeného návštěvníka na Váš web. Nejčastěji se využívá PPC ve vyhledávacích sítích Google (AdWords) a Seznam (Sklik), čím dál častěji využívány jsou také PPC reklamní kampaně v obsahové síti (Etarget) nebo na sociálních sítích (Facebook). PPC kampaně májí nejčastěji textovou nebo grafickou podobu, vysoce účinné jsou také gadget (miniaplikace), video nebo PPC mobilní reklama.

VÝHODY SPRÁVNĚ VEDENÉ PPC KAMPANĚ

  • Web získá okamžitou návštěvnost
  • Sami určujete, jakou částku chcete do reklamy vložit (denně, týdně, měsíčně..)
  • Často znásobení vložených prostředků
  • Oslovení zákazníka během rozhodovací fáze
  • Platíte pouze za reálného návštěvníka Vašeho webu

ZALOŽENÍ, OPTIMALIZACE A SPRÁVA PPC KAMPANĚ

Postaráme se o založení, optimalizaci a správu PPC kampaně. Nejprve společně stanovíme cíle Vaší PPC reklamy, následně kampaň založíme, optimalizujeme pro nejlepší poměr cena / výkon a převezmeme její správu. O všem Vás budeme informovat v pravidelných reportech.

 

správa ppc kampaní Google AdWordsspráva ppc kampaní Sklikspráva ppc kampaní etarget

správa ppc kampaní facebook